Toegevoegde waarde bieden
Wij zijn geen branding- of reclamebureau. En toch… schuren we daar wel tegenaan. Het is niet zo dat we ambitie hadden om dit type diensten op te zetten; het is organisch zo gegroeid. Omdat we openstaan voor elke vraag van de klant.
Over elk aspect waarmee we toegevoegde waarde kunnen bieden, zijn we bereid op z’n minst mee te denken en, zodra we er de meerwaarde van zien, te investeren. Zeker als het dichtbij de rest van onze dienstverlening staat. Bij signing is dat het geval. Het is vaak letterlijk onderdeel van de winkelinrichting.
De beleving van uw merk versterken
Hoe gaan we hiermee aan de slag? Het begint al in de fase van conceptontwikkeling, waarin we nadenken over hoe we uw producten of diensten het best tot hun recht kunnen laten komen. Binnen en buiten.
We onderzoeken hoe uw locatie opvalt en wordt herkend. Hoe uw klant binnenkomt en beweegt door de winkel. Hoe we zijn oog willen sturen. Kortom, hoe we een positieve totaalbeleving kunnen creëren. Waarbij uw klant het merk niet alleen ziet, maar ook voelt, in het hele winkelconcept.
De complete visuele communicatie
Na de onderzoeks- en brainstormfase vertalen we uw branding ontwerpen en onze ideeën in zowel aansprekende als praktische communicatie-uitingen. Van displays tot en met foliewanden, van gevelbelettering en lichtbakken tot en met de elektrische oplaadpunten op uw parkeerplaats.
Alle visuele communicatie-uitingen die je in en rond een winkel tegenkomt, kunnen we voor u ontwerpen, printen en aanbrengen. Vanuit eigen huis, met onze eigen opmaakafdeling en printstraat en met onze eigen specialisten.